ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Με χαρά σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή γιορτή μας στις 13 Ιουνίου 2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 08:30 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Ελάτε να αποχαιρετήσουμε μαζί κι αυτό το σχολικό έτος και …
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αγγελοχωρίου μαζί με τη δασκάλα του τμήματος, Σουραντάνη Αμαλία, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΧΟΠΑ-Ήρωες». Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μια σχολική εκστρατεία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, …
Την Τετάρτη 14/12/2024 πραγματοποιήθηκε δράση στο σχολείο μας με θέμα «Στον κόσμο τωνμικροβίων» από το Κέντρο Υγείας Νάουσας.Στην δράση συμμετείχαν οι Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξη και περιλάμβανε την ενημέρωση των παιδιών σχετικά μετα μικρόβια και …
Την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ & Β’ τάξης συμμετείχαν σε δράση σχετικά με τα δόντια και τη στοματική υγιεινή σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Νάουσας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αγγελοχωρίου μαζί με τη δασκάλα του τμήματος, Σουραντάνη Αμαλία, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΧΟΠΑ-Ήρωες».
Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μια σχολική εκστρατεία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, που στοχεύει στην ενημέρωση των μικρών παιδιών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και την ανάγκη για άμεση δράση. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα μαθαίνουν να εντοπίζουν τα πρώιμα σημάδια του εγκεφαλικού παίζοντας και διασκεδάζοντας. Μέσα από ποικίλες, ευχάριστες και παιγνιώδεις δραστηριότητες, τα παιδιά μεταμορφώνονται σε ΧΟΠΑ-Ήρωες και είναι έτοιμα να σώσουν τους αγαπημένους παππούδες τους, τις αγαπημένες γιαγιάδες τους και όποιον άλλον παθαίνει εγκεφαλικό επεισόδιο δρώντας άμεσα.
Όλοι και όλες μαζί περάσαμε ωραία κατά τη διεκπεραίωση του προγράμματος. Παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε, γελάσαμε, κάναμε κατασκευές και ζωγραφιές, μάθαμε για τις αιτίες και τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά και πώς πρέπει να δράσουμε άμεσα σε μια τέτοια περίπτωση.
Ενημερωθείτε για το πρόγραμμα και γίνετε κι εσείς ΧΟΠΑ-Ήρωες στην παρακάτω ιστοσελίδα: https://gr-el.fastheroes.com/
Την Τετάρτη 14/12/2024 πραγματοποιήθηκε δράση στο σχολείο μας με θέμα «Στον κόσμο των μικροβίων» από το Κέντρο Υγείας Νάουσας. Στην δράση συμμετείχαν οι Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξη και περιλάμβανε την ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τα μικρόβια και τους τρόπους προστασίας.
Την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ & Β’ τάξης συμμετείχαν σε δράση σχετικά με τα δόντια και τη στοματική υγιεινή σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Νάουσας.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής (ΤΠΕ) υλοποιήθηκε δράση από το διδακτικό προσωπικό του σχολείου με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά από κοντά τον εξοπλισμό και την λειτουργία του εκπαιδευτικού ρομπότ Lego Mindstorm EV3. Πιο συγκεκριμένα, έγινε προσέγγιση της έννοιας «Βανδαλισμός» σε θεωρητικό επίπεδο και δημιουργήθηκαν χειροτεχνίες από τους μαθητές ώστε να αναπαραστήσουν ένα βανδαλισμένο σχολείο και ένα μη βανδαλισμένο σχολείο. Έπειτα, οι μαθητές προγραμμάτισαν το ρομπότ ώστε όταν πλησιάζει στο βανδαλισμένο σχολείο να δείχνει το μήνυμα Sad και να ακούγεται ένας στενάχωρος ήχος, ενώ όταν πλησίαζε το μη βανδαλισμένο σχολείο έδειχνε το μήνυμα Happy και ακουγόταν ένας χαρούμενος ήχος. Η δράση παρείχε στους μαθητές ποικίλα μαθησιακά αποτελέσματα, επηρεάζοντας διάφορες πτυχές της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης. Ορισμένα από τα κύρια μαθησιακά αποτελέσματα περιλαμβάνουν: -Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων: Οι μαθητές συνεργάστηκαν σε ομάδες και η συνεργασία σε ομαδικά έργα προωθεί την ανάπτυξη της ικανότητας στην ομαδική εργασία και των κοινωνικών δεξιοτήτων. -Ενίσχυση Τεχνολογικών Δεξιοτήτων: Οι μαθητές απέκτησαν εμπειρία στη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, όπως αισθητήρες, προγραμματισμός και ρομποτική, ενισχύοντας τις τεχνολογικές τους δεξιότητες. -Προγραμματισμός και Σκέψη Επίλυσης Προβλημάτων: Ο προγραμματισμός ρομπότ απαιτεί λογική σκέψη και δημιουργική επίλυση προβλημάτων, προάγοντας την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων. -Κατανόηση Σχεδιασμού: Η δημιουργία και ο προγραμματισμός ρομπότ απαίτησε σχεδιαστικές δεξιότητες, ενισχύοντας την ικανότητα σχεδιασμού λύσεων. -Προώθηση Κριτικής Σκέψης: Η ρομποτική προώθησε την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, καθώς οι μαθητές αντιμετώπισαν προβλήματα και αναζήτησαν λύσεις.